آتچه که میخواهید درباره مدلینگ بدانید



آتلیه عکاسی مدلینگ

عکاسی مدلینگ : پیشرفت صنعت مد و مدلینگ در کنار عکاسی آن سبب خلق آثاری زیبا از منظر هنر عکاسی و پیش برد تبلیغات و بازاریابی و نتیجتا ارتقاء فروش برندهایی در جهان شده است . بشکلی که بسیاری از آنها بواسطه تبلیغاتی که مانکنهاو عکسهای مدلینگ آنها در استفاده از خدمات و کالاهای تولیدی شان دارند راه دشوارشان را در بازار فروش کالا و خدمات هموار کرده است .

 لذا بسیاری از عکاسان حرفه ای مدلینگ جهت خلق آثاری بروز و محبوب ، علاوه بر داشتن فنون و تکنیکهای عکاسی، در زمینه مد و صنعت مدلینگ هم اطلاعات ارزشمندی دارند.

عکاسی مدلینگ یکی از محبوب ترین سبکهای عکاسی پرتره است که در آن نهایت خلاقیت از لحاظ تکنیکهای عکاسی و نورپردازی ،  پز و ژست سوژه و سایر موارد کلیدی یک عکس خوب را بصورت خلاقانه همراه دارد .تکنیک و هنر عکاس در این سبک از عکاسی و طراحی ژرنال و کاتالوگ برندها اولین ویژه گی ا ست 
علاوه بر ابعاد تبلیغاتی، این سبک از عکاسی از منظر هنری هم دارای محبوبیتهایی در بین جوانان و علاقمندان به عکس است .از این رو عکاسی مدلینگ همواره یکی از شاخهای مهم و پر طرفدار عکاسان پرتره بوده که هر روز نقش پررنگ تری در میان استو دیو های عکاسی پیدا میکند .
در این سبک از عکاسی ، توجه به ژست و پوزیشن سوژه ،دکور مناسب و نهایتان نور پردازی هنر مندانه نقش کلیدی دارد