لباس عروس

 لباس عروس

بسیاری از دختر خانم ها در هنگام برگزاری بهترین مراسم زندگی شان با مشکلاتی در زمینه خرید لباس عروس مواجه می شوند. در مورد انتخاب لباس عروس باید به نکاتی مانند قیمت، راحتی، زیبایی و ..توجه کرد اما اولویت با کدام یک از این گزینه هاست؟ خدمات مجالس  ژینو از زیر و بم انتخاب یک لباس عروس درخور برایمان می گوید

1-در نظر گرفتن فرم و طرح اندام مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک لباس‌ عروس مناسب است. در کنار طرح اندام، فرم کلی صورت و حتی رنگ پوست هم از فاکتورهای تاثیرگذار است. برای مثال ‌خانم‌های ریز نقش هرگز نباید دنبال لباس‌های عروس با پف‌های بسیار زیاد بروند حتی به قیمت به روز بودن و زیبایی این لباس‌ها. مثال دیگر اینکه خانم‌هایی با پوست سبزه نباید به فکر لباس‌های سفید یخچالی باشند.

2-فاکتور بعدی، انتخاب لباس عروس، با توجه به مدلی است که برای موها در نظر داریم. این فاکتور در انتخاب تور مناسب از نظر نوع طراحی و کوتاه و بلندی، بسیار تاثیرگذار است. مثلا اگر قرار است شینیون پشت سر خیلی بالا نباشد انتخاب مناسب، یک تور کار شده کوتاه است نه بلند! یادتان باشد مدل مو در انتخاب یقه مناسب برای لباس عروس هم نقش بسزایی دارد.

3-مرحله بعدی دخالت دادن سلیقه شخصی با در نظر گرفتن معیارهای قبلی، یعنی فرم اندام و مد روز است. البته باید دقت کنیم که سلیقه ما در انتخاب لباس تا زمانی می‌تواند نقش درستی در انتخاب ما بازی کند که قواعد طراحی را زیر پا نگذارد.

نباید فراموش کنیم که نقش لباس عروس این است که ما را زیباتر از همیشه نشان دهد

4-بهتر است قبل از انتخاب نهایی، تصویر لباسی که با توجه به سلیقه و خواست شما قرار است برایتان دوخته شود از نزدیک ببینید. یک طراحی درست با در نظر گرفتن همه جزئیات می‌تواند تصویر نزدیکی از لباسی که قرار است بپوشید، به شما بدهد. روی همان تصویر می‌توانید نکاتی را که دوست ندارید یا ترجیح می‌دهید اضافه شود، به طراح گوشزد کنید تا نتیجه نهایی کار دقیقا همان چیزی باشد که بارها در ذهن‌تان دیده‌اید

5-دقت کنید که تعداد دفعات پرو بالا نشان دهنده دقت کار مزون ، یا طراح نیست چرا که اگر دوخت و دوز بر اساس قواعد طراحی، دقت در جزئیات و الگوی درست انجام بگیرد، صرفا دو بار پرو برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی است. به خاطر داشته باشید که یکی از معیارهای سنجش مهارت طراحان لباس، توانایی آنها در کشیدن الگوهای مطمئن برای لباس آن هم بدون تکرار دفعات یا همان شیوه آزمون و خطاست.  

6-یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای رسیدن به انتخاب درست، احساس راحتی و امنیت در لباس است. به خصوص که عروس باید ساعت‌هایي طولانی‌ با این لباس که اصلا قابل مقایسه با لباس‌های معمولی نیست، کنار بیاید! وزن مناسب و ثابت ماندن آن روی بدن، بدون حرکت‌و چرخش‌های اضافی از جمله مواردی هستند که به پوشنده لباس احساس راحتی و امنیت می‌دهند.

انتخاب مدل لباس عروس , انتخاب لباس عروس , نکاتی در مورد انتخاب لباس عروس