آتلیه نورا - آتلیه در جردن

آتلیه عروس و کودک نورا آتلیه عکاسی نورا فیلم





برای دیدن سایت کلیک کنید



شماره تماس
09125470240
02188003435
02188192455
02188192456

دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران با مدیریت آقای عدنانی و با هدف ایجاد سبکی نوین و متفاوت در عکاسی و فیلمبرداری فعالیت خود را  با امکانات و تجهیزات حرفه ای به روز و سالها سابقه همراه کادر جوان و  مجرب بانو آغاز نمود و آماده ارائه خدمات عکاسی و تصویربرداری ازمجالس عروسی، تولد، مهمانی جشن ها و سمینار ها و ... به شما هموطنان محترم در سراسر ایران می با شد . 


زمان تماس شنبه تا پنج شنبه 10:30صبح الی 8 شب

آتلیه نورا تهران خیابان آفریقا  (جردن) بالاتر از میر داماد برج آناهیتا  نبش کوچه آناهیتا طبقه 6 همراه با پارکینگ برای مشتری

انواع آلبوم عروس
اغلب آتلیه های عکاسی عروس، آلبوم عروسی را بصورت کلاسیک یا ژورنالی کار می کنند . البته هر دوی این آلبوم‌ها می‌توانند در پوشش‌های زیبای چرم یا جیر با جلد‌های حرفه‌ای و زیبا ارائه شوند. اما یک تفاوت اساسی بین آن دو است. آلبوم های کلاسیک معمولا توسط برنامه های آماده کامپیوتری آماده میشوند و عکس های عروسی با چهارچوب ها(کادرها الگو ها) آماده کامپیوتری که در هر صفحه یک تا چهار عکس قرار میگیرد و معمولا به عنوان آلبوم عروسی، هدیه یا اولیه در همان شب شب عروسی چاپ و آماده میشود.
آلبوم عروسی ژورنال یا ژورنال عروس ایتالیایی یا آلبوم مجله ای هیچ محدودیتی ندارند و به مهارت عکاس و طراح بستگی دارد قیمت آلبوم ژورنال عروسی به مهارت طراح و تجربه عکاس و تعداد صفحات و نوع چاپ بستگی دارد و از طراحی‌هایی شبیه به صفحاتی رویایی مجلات مد استفاده میشود.
پیشنهاد ما برای عکسها یی که در آلبوم عروسی باید باشد:
1- عکس کارت دعوت
2- عکس لباس عروس آویزان شده جا لباسی
3-عکس حلقه عروس و داماد
4- عکسی عروس و ساقدوش ها
5- عکس داماد و ساقدوشها
6- سرویس جواهرات عروس
7 – ست ساعت عروس و داماد
8- لحظه قراردادن تور روی سر عروس در آرایشگاه 
9- لحظه پوشیدن کت دامادی و لحظه درست کردن کراوات داماد
10- لحظه پیاده شدن داماد از ماشین گل زده شده در جلوی آرایشگاه
11- لحظه دیدار اول عروس و داماد در آرایشگاه
12- عکس عروس و داماد با پدربزرگ ها و مادر بزرگها
13- عکس عروس داماد با پدرها و مادرها
14 – عکس عروس داماد با خواهرها و برادر ها به همراه فرزندان آنها
15- لحظه امضای عقد نامه سر سفره عقد
16- لحظه برش کیک عروسی
17- لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده
اگر به دنبال آتلیه در شمال تهران هستید ما به شما آتلیه نورا را معرفی میکنیم که یک روز شاد و به یاد ماندنی داشته باشید پس  برای یکبارم که شده آتلیه نورا را امتحان کنید و برای عروس دامادهای عزیز پیشنهاد داریم که یک روز به یاد ماندنی را با بهترین آتلیه عروس در شمال تهران را تجربه کنید و آتلیه دارای کادر مجرب خانم میباشد دوستانی که به دنبال یه عکاس خوب برای عکس پرسنلی در خیابان جردن،یا آتلیه های میرداماد ،آتلیه عروس و داماد در جردن هستن ما به آنها آتلیه نورا در جردن را پیشنهاد میدهیم



کلمات کلیدی : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*