پیشنهاد ازدواج

 



تشکیل زندگی یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که انسان در طول زندگی خود می گیرد و در ابتدای این تصمیم انتخاب یک روش مناسب برای برای پیشنهاد ازدواج است.
ما در این قسمت مواردی را پیشنهاد می دهیم تا کار شما را در این راه دشوار کمی آسان نموده و بهره لازم را ازآن ببرید. 

اولین کاری باید انجام دهید انتخاب یک مکان مناسب برای اجرا کردن برنامه هایتان است.
این مکان می تواند و یا یکی از زیباترین مکان های شهرتان و یا رستورانی لوکس باشد. اگر هدف شما یک پیشنهاد ازدواج عاشقانه به طرف مقابلتان است محلی که انتخاب میکنید می تواند مکانی باشد که شما و همسرتان از آن خاطره ای داشته اید و یا آرزوی رفتن به آنجا را داشته اید باشد.
در هر صورت شما باید از قبل تدارکات لازم را در محلی که انتخاب کرده اید را دیده باشید 

پیشنهاد ازدواج خود را برای روزی خاص برنامه ریزی کنید
شما می توانید روزی که برای هر دوی شما خاص و خاطره انگیزه است را انتخاب کنید به طور مثال روز عشق یا سالگرد آشنایی تان می تواند انتخابی مناسب باشد. در این صورت شما میزان اهمیتی که به روزهای گذرانده با معشوقه تان را داشته اید را نشان می دهید و این خود قدمی مهم برای رسیدن به جواب مثبت است. 

با اعتماد به نفس کامل صحبت خود را شروع کنید 

هرگز گل را فراموش نکنید!!!
هنگامی که شما قصد پیشنهاد ازدواج به طرف مقابلتان را دارید در هر محلی که انتخاب کرده اید, دسته گل در دستتان را فراموش نکنید. گل یکی از مهم ترین نشانه های عشق, دوست داشتن و یکی از اصلی ترین موارد در رمانتیک کردن پیشنهاد ازدواج شماست.
می توانید به مناسبت هر ماهی که با یکدیگر گذرانده اید دسته گلتان را به آن تعداد تهیه کنید و یا گل مورد علاقه طرف مقابلتان را برای دسته گل انتخاب کنید. 

جملات خود را از قبل انتخاب کنید و از کلمات و جملات تاثیر گذار استفاده کنید 

پیشنهاد ازدواج در مقابل دوستان و خانواده
می توانید برنامه ای چیده و خانواده و دوستان خود را دعوت کنید و در اصل به مناسبت پیشنهاد ازدواج و جواب بله از عروس خانم جشنی را برگزار کنید . در این صورت پیشنهاد ازدواج شما جشنی خاطره انکیز بری مهمانان شما نیز می شود 

در این روز خاص طرف مقابلتان را با روش های متفاوت سورپرایز کنید 

توصیه ای به عنوان حرف آخر
اگر پاسخ طرف مقابلتان به پیشنهاد ازدواج شما منفی بود ناامید نشوید زیرا این احتمال وجود دارد . در این صورت با او صحبت کنید و از دلیل او را برای رد کردن پیشنهاد ازدواجتان مطلع شوید.
ممکن است طرف مثابلتان به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.


کلمات کلیدی : ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*