سلف سرویس شام عروسی

 



در پذیرایی به این صورت (سلف سرویس شام عروسی) استفاده از ظروف پایه دار و دارای درب نه تنها جلوه ی زیبایی داشته بلکه باعث گرم ماندن غذاها نیز می شود.
سالاد و سس ها می بایست روی سطحی خنک قرار گیرند.
نوشیدنیها باید در میزجداگانه قرار بگیرند.
از میزهایی با متراژ مناسب باید استفاده شود تا تمامی غذاها و دسرها روی آن چیده شوند.زیرا در صورت کوچک بودن میزهای پذیرایی تمامی غذاها در کنار یکدیگر چیده شده و فاصله ای که می بایست بین غذا بخصوص غذاهای اصلی صورت گیرد,رعایت نمی شود.
همین امر باعث شده تا کشیدن غذا توسط مهمانان وقت گیر شده و مجبور شدند تا در صف های طولانی منتظر شوند و این اتفاق جلوه ی زیبایی نخواهد داشت.
سالاد ها در میزهای پذیرایی
یکی از نقاط ضعف کترینگ عروسی در ایران به بخش سبزیجات و سالادها مرتبط می شود.همان گونه که در تغذیه روزانه خود نسبت به سبزیجات کم  توجه هستیم در مهمانی ها و کترینگ عروسی نیز همین گونه است.
در پذیرایی به صورت سلف حتی اگر تمامی میز با انواع کباب و بریان چیده شده باشد باز هم میز شام بدون ظرافت در سبزیجات و سالاد برای همه ناقص محسوب می شود.
میز دسر
کیک عروسی که نمادی برای جشن عروسی است خود به عنوان دسر که چندین مدل قاشق در آن فرو رفته و برش کیک به درخواست مهمان توسط مهماندار صورت میگیرد.
نوشیدنی در کترینگ عروسی
معمولا در منوهای موسسات تشریفات مجالس نوشیدنیها به صورت انواع نوشابه قوطی,دلستر و دوغ است و می بایست از لیوان های شیشه ای در سرو انواع نوشیدنی استفاده شود تا منظره ای شبیه به فست فود یا فرودگاه ایجاد نشود.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*