باغ عروسی در تهران با قیمت مناسب

 



هزینه های برگزاری مراسم عروسی در تهران با توجه به مواردی تعیین می شود.نوع تالار پذیرایی,منطقه برگزاری عروسی,خدمات و کیفیت تشریفات و …
برگزاری جشن عروسی در کنار باغ تالار عروسی شامل هزینه های دیگری نیز می شود.مانند هزینه های عکس برداری,گروه موسیقی,اتاق عقد,میوه,شیرینی و کیک عروسی و …
در کنار تمای این هزینه ها  مالیات بر ارزش افزوده,حق سرویس,پارکینگ,ورودی و … نیز به قیمت تمام شده ی شما اضافه شده که این هزینه ها همگی در هر تالار و با توجه به خدماتشان متفاوت است.
همه ی اینها هزینه های اصلی مراسم عروسی شما هستند.اما در صورتیکه تمایل داشته باشید از هزینه های جانبی که در تالارهای پذیرایی ارائه می شود استفاده کنید می بایست هزینه هر یک از خدمات صورت گرفته را بصورت جداگانه پرداخت کنید.
خدماتی همچون گل آرایی,موزیک و خواننده,شمع آرایی و… که هرکدام از این خدمات با توجه به کیفیت و نوع باغ تالار یا سالن پذیرایی هزینه های متفاوتی دارند.
از دیگر آیتم های موثر در هزینه های برگزاری عروسی ورودی تالار پذیرایی یا باغ عروسی است که البته بسیاری از تالارها ورودی آنها رایگان بوده و هزینه ای را بایت ورودی دریافت نمی کنند و یا فقط این مبلغ را از مراسم هایی که در آخر هفته برگزار می شوند در یافت می کنند.


کلمات کلیدی : , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*