تشریفات عروسی با قیمت مناسب

 



امروزه بسیاری از زوج ها به دنبال تشریفات عروسی با قیمت مناسب برای برگزاری عروسی خود هستند و به دلیل هزینه های سرسام آور برای برگزاری مراسم عروسی شاهد تمایل نداشتن بسیاری از جوانان به ازدواج هستیم.
برخی جوانان به دلیل انتظار اطرافیان برای برگزاری یک جشن مجلل و سنگینی این هزینه ها جشن عروسی خود را به زمان های دیگر موکول میکنند در صورتیکه می توان جشنی را با تمامی آداب و تشریفات اما با هزینه کمتر برگزار نمود.
در کاهش هزینه های عروسی می توان بسیاری از آپشن های غیر ضروری را حذف و بسیاری از ایده های ارزان تر را جایگزین آنها کرد.

استفاده از چندین دوربین و فیلم بردار

یکی از گزینه های کاملا ضروری در جشن عروسی شما وجود فیلمبردار و ثبت تمام لحظه های شیرین و به یاد ماندنی عروسی شماست اما زیاده روی در این زمینه باعث بالارفتن هزینه های جشن شما می شود.
با استفاده از یک یا دو دوربین و تصویربردار حرفه ای هم می توان یک فیلم با کیفیت از جشن عروسی خود داشت.با این کار شما صرفه جویی بسیاری در هزینه های عروسی خود کرده اید.

ماشین عروس

ماشین عروس نیز یکی از دیگر موارد ضروری در روز عروسی شماست,اما اینکه چه ماشینی و با چه تزئینی استفاده شود می تواند در هزینه های شما تاثیر گذار باشد.
اکثر عروس و دامادها تمایل دارند که از ماشین های آخرین مدل برای جشن عروسی خود استفاده کنند اما برای اجاره این ماشینها هزینه های زیادی را باید پرداخت کنید.اگر می خواهید تشریفات مجالس به قیمت مناسب برگزار شود,نیازی به ماشین عروس آخرین سیستم نیست و می توانید با ماشین های معمولی تر اما با تزئیناتی جذاب و شیک تشریفات عروسی را به بهترین شکل انجام دهید.

کترینگ عروسی

کترینگ عروسی همان شام عروسی اما بسیار مجلل تر و تشریفاتی تر است.در صورتیکه می خواهید هزینه های جشن عروسیتان کاهش یابد و در عین حال یک مراسم عروسی با شکوه داشته باشد پیشنهاد می شود که از غذاهای با تنوع کمتر برای شام عروسی استفاده کنید.
در کنار این انتخاب انواع آبمیوه و دسر می تواند به تشریفاتی شدن کترینگ کمک کند.

ورودی باغ تالار

در انتخاب محل برگزاری عروسی می توانید تالار هایی را انتخاب کنید که نمای نسبتا معمولی دارند زیرا اینگونه تالارها دارای قیمت مناسب تری نسبت به تالارهایی با معماری و نمای لوکس هستند و هزینه کمتری را بابت ورودی از شما دریافت می کنند.


کلمات کلیدی : , , , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*