تعیین نمودن میزان بودجه تشریفات مجالس و عروسیتان

 



توری که بر روی سر عروس می اندازند از قدیم نشانه ی حجب و حیای عروس بوده ولی امروزه مدل های متنوعی از این تور دوخته می شود و شما می توانید با در نظر گرفتن موارد زیر مناسب ترین مدل را برای عروسی خود انتخاب کنید. 

در صورتیکه که دارای قد بلند هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب تورهای کوتاه و پر چین است در غیر این صورت تورهای بلند و دنباله دار را به شما پیشنهاد می دهیم.
اگر مدل لباستان را پرنسسی با دامنی با پف زیاد انتخاب کرده اید پیشنهاد ما به شما انتخاب تور های سرشانه اس. که قد این تورها تا سرشانه عروس می باشد و اگر قرار است روی لباس عروستان کار شود انتخاب این نوع تور بدلیل سادگی می تواند انتخاب مناسب باشد.
توری را انتخاب کنید که هنگام رقصیدن و راه رفتن در باغ تالار و یا سالن عروسی مانع شما نشود. مانند تور باله. این نوع تور بدلیل اینکه قد آن بین زانو و قوزک پا می باشد هیچ گونه اذیتی برای شما در روز عروسی به همراه ندارد و مانع راه رفتن شما نیز نمی شود. 
از نظر ما بهترین مدل تور برای عروس خانم ها , تورهای دو طبقه است. این نوع تورها مناسب هر نوع اندام و همه سنین می باشد و همچنین به دلیل دوطبقه بودن می توانید یک لایه ی آن را روی صورت خود بیندازید و لایه ی دیگر آن پشت لباس شما را بپوشاند و جلوه ی زیبایی به لباس شما ببخشد.

بهتر است قبل از رزرو باغ تالار یا سالن پذیرایی و یا ... هزینه ها را تفکیک کنید:
تعداد مهمان های خود را مشخص کنید و لیستی از مهمان ها که قرار است به مجلس عروسی خود دعوت کنید را تهیه کنید. درباره ی نحوه ی برگزاری مراسم خود تصمیم بگیرید که آیا قرار است مجلس عروسی خود را به صورت مجلل برگزار کنید یا ساده؟ شما با تحقیق در بازار می توانید با صرف اندکی وقت و کمی پرس و جو در بازار خدمات مجالس و تشریفات مجالس اطلاعات مفیدی کسب کنید مانند مانند هزینه ی لباس , آرایش عروس , ماشین عروس , باغ تالار و... 
هزینه های مراسم عروسی با توجه به تعداد مهمانان شما , شهر و منطقه محل زندگی شما , تشریفات مجالس و کیفیت کارها , متفاوت است. بطور کلی هزینه های عروسی بین مهم ترین بخش ها تقسیم میشود:
باغ تالار عروسی با پذیرایی کامل : حدود ۳۰% کل مخارج عروسی
جواهرات عروس و حلقه ازدواج: حدود ۲۵% کل مخارج عروسی
ماه عسل : حدود ۲۰% کل مخارج عروسی
عکاسی و فیلم برداری (آتلیه عروس) : حدود ۱۰% کل مخارج عروسی
لباس عروس و سایر ملزومات : حدود ۵ % کل مخارج عروسی
آرایشگاه عروس : حدود ۳% کل مخارج عروسی
موزیک : حدود ۲% کل هزینه های عروسی
کرایه ماشین عروس و گل آرایی آن : حدود ۲% کل هزینه های عروسی
کارت دعوت : حدود ۱% کل هزینه های عروسی
سایر هزینه ها : حدود ۱% کل مخارج عروسی


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*