چندین راه کار موثر برای داشتن ازدواج موفق

 



با رعایت و عمل کردن به چند نکته ساده اما موثر به یک ازدواج موفق و زندگی گرم و صمیمی می توان دست یافت:

1. عفو و بخشش در زندگی

در یک زندگی مشترک اگر قادر به بخشیدن و فراموش کردن نباشید تنها می مانید. شما همیشه مجبور به بخشش نیستید اما میتوانید انتخاب کنید که در بسیاری از مواقع , بسیاری از مسائل را فراموش کنید.
اشتباهات یکدیگر را بپذیرید و عذرخواهی کنید.هیچ یک از شما کامل نیستید. پذیرای عذرخواهی یکدیگر باشید.

2. همسر خود را مقدم بر همه کس و همه چیز بدانید

روزهای سخت گذشته را به یاد آورید که در تمامی لحظات کنار شما بود . او را در صدر جدول کارهای مهم خود قرار دهید. همسر شما پس از خدا , قبل از بچه ها , دوستان یا هرچیزی که فکرش را میکنید قرار دهید. این نکته یادتان باشد که شما میخواهید همسرتان همیشه اولین باشد.

3. با یکدیگر صحبت کنید

هر روز برای خود و همسرتان وقتی گذاشته و در مورد مسائل غیر کاری و خانواده مانند موضوعات خصوصی , رویاهایتان و اهداف خود صحبت کنید.

4. روی مسائل منفی متمرکز نشوید

مشکلات را کمی راحت بگیرید و ساده تر با آنها روبرو شوید.بجای صرف وقت بسیار برای حل مشلات زندگی کمی هم به لذایذ آن بها دهید.
در این صورت متوجه خواهید شد که مشکلات چقدر ساده و راحت از زندگیتان کنار می روند.

5. به یکدیگر ابراز علاقه کنید

با خرید یک هدیه کوچک در ایام عادی و بدون داشتن مناسبتی خاص احساس خوب و مثبتی در شریک زندگیتان ایجاد کنید. بیان عباراتی مانند دلم برایت تنگ شده یا دوستت دارم و ... را فراموش نکنید.
توجه و عمل کردن به چنین نکات ساده ای میتواند تاثیر بسیار مثبتی در زندگی زناشویی شما گذاشته و عشق میان شما و همسرتان را هر روز شعله ور تر کند.


کلمات کلیدی : , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*