انتخاب یک کیک عروسی خوب

 



یکی‌از مقدمات مهم مراسم عروسی انتخاب کیک عروسی است و مواردی مانند تم عروسی و بودجه مالی در این انتخاب موثرند.
انجام مراحل زیر انتخاب کیک عروسیتان را کمی برای شما راحت تر می کند 

اگر مراسمتان در ایامی است که به فصل عروسی مشهور است سعی کنید حدودا یک ماه قبل از مراسم عروسی خود کیک خود را سفارش دهید, زیرا در این ایام سفارشات از چندماه قبل دریافت شده است.

طرح اولیه کیک خود را مشخص کنید و به دنبال خلق ایده های جدید باشید
بطور مثال شما می توانید کیک عروسیتان را مناسب با تم جشنتان انتخاب کنید. همچنین می توانید از کاپ کیک های کوچک و متنوع که در اندازه های بسیار کوچک تهیه می شوند در کنار کیک عروسی خود به عنوان تزئین و زیبا کردن کیک عروسی خود استفاده کنید.
می توانید مجلات و کاتالوگ های در رابطه با عروسی را مشاهده کنید. یا از وب سایت های مختلف ایده های متنوع و جالبی را بگیرید. 

استفاده از کیک چند طبقه میوه ای
این نوع کیک استاندارد ترین کیک عروسی است که دارای سابقه ی طولانی نیز می باشد و معمولا هم مورد پسند اکثر مهمانان قرار می گیرد. 

کیک شکلاتی:
این مدل کیک نیز مدت کمی است که در عروسی ها مشاهده می شود و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده 

بازدید از شیرینی پزی های مختلف و مشاهده نمونه کارهایشان
از قنادی های مختلف بازدید کنید و از آنها بخواهید نمونه کارهایشان را نشانتان دهند. هم چنین قبل از سفارش از طعم و مزه کیک هایشان اطمینان حاصل کنید. 

میزان بودجه خود را مشخص کنید
هنگامی که مدل کیک عروسی خود را انتخاب کردید به این نکته توجه کنید که میزان بودجه اختصاص داده شده به کیک چقدر است.پس از انتخاب مدل کیک به چندین شیرینی پزی مراجعه و قیمت ها را مقایسه کنید تا با حداقل هزینه بتوانید کیک دلخواهتان را داشته باشید.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*