دسر عروسی

 



امروزه زوج های جوان دوست دارند که مراسم عروسی شان مدرن و خاص برگزار شود. به همین خاطر تمام تلاش خودشان را برای خلق ایده های خاص و بکار بردن آنها می کنند. از تزئینات محل رزرو شده برای جشنشان تا سفارش مدل های متفاوت کیک و دسر برای جشن عروسی شان.
این روش های مدرن رفته رفته طرفدار بسیاری پیدا کرده و دیگر تنها کیک عروسی به عنوان دسر سرو نمی شود به همین خاطر ما در این مقاله چند نمونه از دسرهای مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم 
دسرهای کوچک میوه ای
این دسرها معمولا در مجالس طرفداران زیادی دارند. میتوان از بستنی در طعم های مختلف استفاده کرد که داخل آنها با میوه های مختلف مانند گیلاس و توت فرنگی پر شده است.
به منظور خوش طعم کردن و زیبایی این دسر می توان این بستنی های میوه ای کوچک را روی انواع بیسکوئیت و شرینی سرو کرد. 
دسرهای چوبی 
یک ایده فوق العاده برای دسر مجلس عروسی سرو دسرهای مختلف تزئین شده بروی چوب است می توان تمامی پای ها را مانند پای سیب, پای هلو و ... را به شکل کیک های کوچک با دسته های چوبی تزئین کرد و روی میزهای پذیرایی مهمانان قرار داد. 
میوه هایی با روکش شکلات
شیرینی های کوچک با روکش میوه ای هم می تواند ایده ای جالب برای دسر عروسی باشد. 
دسر چند لایه
از دیگر دسرهایی که می توانید در جشن عروسی خود برای پذیرایی مهمان ها استفاده کنید دسر چند لایه است.لایه های این دسر می تواند انواع ژله و یا بستنی باشد. 
توپک های میوه ای یا شکلاتی
این توپک ها در دو طعم شکلاتی و میوه ای درست می شوند و همیشه طرفداران زیادی در جشن های عروسی داشته. 
انواع تارت
اگر می خواهید از دسرهایی با طعم ترش در مراسم خود استفاده کنید ما انواع تارت را به شما پیشنهاد می دهیم. تارت هایی با میوه های زغال اخته و یا توت فرنگی می تواند طعم خاصی را به آن بدهد. 
دسر دونات
استفاده از دونات های تک نفره با تزئینات , طعم ها و روکش های مختلف میوه ای و شکلاتی می تواند ایده ای جالب و بسیار شیک برای پذیرایی مهمان ها باشد. 



کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*