نکاتی مهم در انتخاب ماشین عروس

 



نکاتی مهم در انتخاب ماشین عروس و شیک کردن آن

سرانجام آن روزی که مدت ها انتظارش را می کشیدید روزی که خود را برای آماده کرده اید,آن روز فراموش نشدنی فرا رسیده .حال زمان آن است که به فکر تشریفات مجالس خود باشید.
ماشین عروس شما یکی از تشریفات مجالس شما به حساب می آید. اما تا بحال به این فکر کرده اید که با چه ماشین و با چه تزئیناتی قرار است وارد باغ تالار عروسیتان شوید؟!
ما در اینجا نکاتی را آورده ایم که شما را در انتخاب ماشین عروسیتان راهنمایی می کند: 
فراموش نکنید که روز عروسیتان یکی از خاص ترین و فراموش نشدنی ترین روزهای زندگیتان است . بنابراین تمام جزئیات عروسی شما مانند مکانی که برای جشن خود انتخاب کرده اید, گروه موسیقی, غذا, لباس عروس و حتی کفش عروسی شما باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند.همینطور که همه ی این موارد باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند ماشین عروسی شما نیز نکته ی مهمی است که باید با سایر جزئیات مجلس شما سازگار باشد. 
اگر مراسم شما قرار است در یک روز گرم تابستانی برگزار شود ماشین عروسی شما باید مناسب با هوای گرم انتخاب شود. بهترین گزینه برای شما می تواند ماشینی باشد که سقف ان کاملا باز بوده یا اگر محل عروسی شما از لحاظ مسافت فاصله ی چندانی ندارد و در نزدیکی آتلیه یا آرایشگاه عروس می باشد می توانید این مسافت را با کالسکه و اسب طی کنید.این گزینه مجلس عروسی شما را تبدیل به یک عروسی خاص و رویایی می کند. 
اتخاب ماشین عروس با توجه به مدل لباس عروستان
اگر لباس عروس شما دارای دامن پرچین و دنباله ای بلند است بهتر است به فکر ماشینی باشید که اتاق آن بزرگ بوده و به اندازه ی کافی جا داشته باشد تا لباس عروستان آسیب نبیند و چروک نشود. 
می توانید ماشین عروس خود را با گل های رنگارنگ , بالن , قلب و... تزئين کنید.ما پیشنهاد می کنیم که از گل های درشت استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری داشته باشد.در هنگام سفارش گل برای ماشین عروس سعی کنید رنگ گل ها با رنگ ماشین متضاد باشد مثلا اگر رنگ ماشین شما سفید است بهتر است با گل سفید تزئین نشود بلکه انواع گل های رنگی جلوه ی بیشتری خواهد داشت.اگر رنگ ماشینتان نقره ای است بهتر است از گل هایی با رنگ زرشکی یا قرمز استفاده کنید هم چنین اگر رنگ ماشین عروسی شما مشکی است به هیچ وجه کل ماشین را با رنگ سفید یکدست تزئین نکنید زیرا شبیه به ماشین های مراسم تدفین می شود.این گزینه کاملا سلیقه ای است و به نظر شخصی شما بستگی دارد. 
اگر قصد دارید اتومبیل عروسی خود را به صورت ساعتی کرایه کنید حتما یک یا دوساعت اضافه را در نظر بگیرید تا برای تحویل آن استرس و اضطراب نداشته باشد. 


کلمات کلیدی : , , , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*