چند ایده کوچک و جذاب برای خاص تر کردن مراسم عروسی

 



دوره ای که شما درحال آماده شدن برای مراسم عروسی خود هستید, دوره ای پر از استرس و هم چنین پر هیجان و زیبا است. مدیریت تمام بخش های عروسی در دست شماست. اینکه چه کسانی را به جشن خود دعوت کنید یا چه کسانی را دعوت نکنید! چه غذایی برای مهمانان تدارک دیده شود؟! انتخاب گروه موسیقی و موزیک جشنتان و بسیاری از موارد دیگر...
اما تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید صاحب یک عروسی خاص شوید؟!
ما در این قسمت مواردی را به شما پیشنهاد می کنیم تا مراسم عروسی خود را تبدیل به یک جشن خاص و هیجان انگیز کند: 

چاپ عکس عروس و داماد به صورت پازل
شما می توانید یکی از عکس های دونفره تان را به سلیقه ی خودتان به صورت پازل سفارش دهید و روی یک میز در سالن عروسی یا باغ تالار به همراه یک ماژیک قرار دهید .
حال از مهمانان خود بخواهید که هنگام ورود پشت هرتکه از پازل عکستان متنی را به عنوان یادگاری برایتان بنویسند
ایده ای کوچک اما خاطره ساز برای شما و میهمانانتان 

درست کردن آلبوم خاطرات شما و همسرتان
شما می توانید با تعدادی از عکس هایی که با آنها خاطره مشترک دارید و برایتان ارزشمندند آلبوم عکسی ایجاد کرده و یادداشت هایی مرتبط با عکس را روی آن بنویسید و آنرا روی میز عروسیتان قرار دهید.
مشاهده عکس ها و خاطرات شما می تواند برای مهمانان شما بسیار جذاب باشد 

درست کردن میز کودک در سالن یا باغ تالار
از مدیریت تالار تقاضا کنید تا یکی از میزهای پذیرایی را مختص کودکان قرار دهد و مناسب آنها با انواع شکلات و خوراکی های رنگی و خوشمزه که نظر میهمانان کودک شما را جلب کند تزئین کند. 

قرار دادن تعداد زیادی فشفشه و شمع
آماده کردن تعدادی فشفشه برای مهمانان هنگامی که در حال تماشای کلیپ عروسی شما می باشند مس تواند ایده ای بسیار جداب باشد و در زیبایی فیلم عروسی شما بسیار تاثیرگذار!! 

آتش بازی
اگر بتوانید مراسم آتش بازی را در برنامه ی عروسی خود جای دهید موفق خواهید شد مهمانان و عروس خانم را شگفت انگیز کنید .آتش بازی یکی از کارهای هیجان انگیز است که در عروسی و جشن ها برگزار میگردد.


کلمات کلیدی : ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*