انتخاب کارت دعوت عروسی

 



هنگام انتخاب کارت دعوت عروسی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ 
قبل از انتخاب کارت عروسی ابتدا فهرستی از مهمانان خود تهیه کنید یکی از موضوعاتی که معمولا عروس و داماد ها سر آن به مشکل بر می خورند تعداد مهمان هایی است که قرار است به عروسی شان دعوت کنند بنابراین ابتدا لیستی کامل از مهمانانی که قرار است به عروسی شما دعوت شوند تهیه کنید و و از پیش آمدن چنین مشکلی جلوگیری کنید. 

کارت عروسی خود را مناسب با تم عروسیتان انتخاب کنید
سعی کنید کارت عروسی خود را متناسب با برنامه ریزی هایی که برای عروسی خود کرده اید , طرح و رنگی که برای دکوراسیون و تزئینات مجلس خود انتخاب کرده اید سفارش دهید. اگر قصد دارید عروسی خود را به صورت ساده برگزار کنید می توانید طرح کارت عروسی خود را طرحی لوکس و پر زرق و برق استفاده کنید. زیرا مهمانان شما با دیدن کارت دعوت لوکس ,تصویری مجلل از عروسی شما را در ذهن خود تصور می کنند. پس کارت عروسی شما تاثیر بسیاری در تصور دیگران نسبت به عروسی شما دارد.
اگر کارت عروسی خود را به رنگ سفید یا شیری انتخاب کنید در اصل به مهمانانتان می گویید که به یک عروسی شیک و کلاسیک دعوت می شوند.
اما امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که عروسی خود را در فضای باز و باغ تالار برگزار کنند, در این صورت می بایست از کارت های رنگی با طرح گل های مختلف استفاده کنید که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 


فقط اطلاعات مهم عروسی را در کارت درج کنید
در کارت دعوت عروسی فقط اطلاعات مربوط به جشن عروسیتان را درج کنید. اطلاعات باید مختصر و مفید و به شرح زیر باشند: 
در ابتدا نام عروس و داماد
سپس تاریخ و زمان عروسی
مکان برگزاری جشن عروسی
سپس مشخص کنید که مهمانان شما به صرف شام یا شیرینی دعوتند به مجلس شما.
و در آخر از آنها تقاضا کنید تا در مراسم عروسی شما شرکت کنند به عنوان مثال "صمیمانه از شما دعوت می کنیم تا در مراسم عروسی ما شرکت کنید" 
فراموش نکنید که نام شخصی را که دعوت میکنید در پشت کارت مربوط به آن شخص یا خانواده حتما ذکر کنید. در این صورت شما هم احترام لازم را به مهمانتان گذاشته و هم کارت دعوت شما به عنوان یادگاری برای مهمانتان باقی خواهد ماند. 

علاوه بر این موارد شما باید میزان بودجه خود را نیز برای سفارش کارت در نظر بگیرید.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*