جشن عروسی ساده خود را به یک عروسی مجلل تبدیل کنید

 



برای برگزاری یک عروسی کم هزینه و شیک باید تمامی امورات را در نظر بگیریم تا یک شب به یاد ماندنی برای خود و مهمانان به یادگار بگذاریم. جشن عروسی معمولا در زندگی هر فرد یک بار پیش می آید و همه خواستار یک عروسی شیک و خاص برای خود می باشند. راه هایی وجود دارد که مجالس عروسی شما در عین سادگی لوکس و مجلل به نظر برسد.
با رعایت کردن این موارد کوچک می توانید عروسی ساده خود را به یک عروسی مجلل تبدیل کنید 


بی شک مهم ترین فرد در مجلس عروس خانم می باشد
اکثر کسانی که در مجلس عروسی شما حاضر میشوند معمولا در اولین نظر به عروس می نگرند و بیشترین دقت را به عروس دارند. بنابراین اگر خواستار برگزاری یک عروسی شیک برای خود هستید حتما یک لباس عروس خاص و زیبا را برای خود برگزینید. همچنین شما می توانید با یک دسته گل بسیار زیبا در کنار لباس عروس جلوه ی آن را چندین برابر کنید. 

فقط بستگان و آشنایان درجه یک خود را به عروسی دعوت کنید
مهمانان کم در مجلس عروسی شما باعث می شود احساس مهم و خاص بودن برای شما به آنها دست دهد.بنابراین پیشنهاد ما به شما فقط دعوت مهمانان درجه یک به مراسم عروسیتان می باشد. 

میز و صندلی مهمانان را متفاوت تزئین کنید
شما میتوانید از مدیریت باغ تالار و یا سالنی که رزرو کرده اید بخواهید میز و صندلی مراسم عروسی شما را با گل آرایی هایی زیبا تزئین کند و جلوه ی خاصی به آنها دهد. گل آٰرایی میزهای پذیرایی می توانند مناسب همان فصلی که عروسی شما در آن برگزار می شود باشد. 

هدیه دادن گیفت های ساده اما به یاد ماندنی به مهمانان را فراموش نکنید
اکثر مهمانان شما منتظر لحظه ای هستند که هدیه ای ماندگار از شما دریافت کنند. هدیه های گیفت می تواند عکس عروس و داماد , عطر و ... باشد.


کلمات کلیدی : , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*