ثبت یادگاری مهمانان در عروسی

 



جشن عروسی برای هر زوجی بسیار خاطره انگیز است و عروس و داماد همواره سعی دارند که مراسمشان به یاد ماندنی و باشکوه برگزار شود تا خاطره این شب فراموش نشدنی در ذهن مهمانانشان به یادگار بماند.
حال برای ثبت خاطرات این شب خاص و به یاد ماندنی توسط مهمانان شما ,ما چندین راه خلاقانه را به شما معرفی می کنیم: 

دفترچه خاطرات
شما می توانید برای نزدیکان و بستگانی که به عروسی خود دعوت می کنید دفتر خاطراتی آماده کرده تا مهمانان در هنگام ورود یا خروج به جشن عروسی جملاتی را برای تبریک و به عنوان یادگاری برایتان یادداشت نمایند

آلبوم عکس
شما می توانید آلبومی از عکس های و همسرتان آماده کرده و در اطراف و کنار آنها آن فضای خالی باقی گذاشته تا مهمانان شما آرزو و نوشته های ماندگارشان را برای شما را در اطراف عکس شما یادداشت کنند. 

دیوار خاطرات
می توانید برای مهمانان خود دیواری از پاکت های نامه آماده کرده و مهمانان شما متنی را به عنوان یادگاری نوشته و در آنها قرار دهند. ایده ی دیوار خاطرات می تواند ایده ای بسیار جالب برای جشن عروسی شما باشد. 

درختچه ی یادگاری
درختی کوچک و تزئینی را در گوشه ای از باغ تالار و یا سالن عروسی خود قرار داده و از مهمانان خود بخواهید نوشته های خود را به عنوان شکوفه های آن درخت بر آن آویزان کنند. ایده ی درخت یادگاری علاوه بر ماندگار بودن آن برای شما جلوه ی زیبایی هم به سالن یا باغ تالار شما می بخشد. 


پازل خاطرات
شما می توانید از مهمانان خود بخواهید تا هر یک هر خاطره ای که از شما و همسرتان دارن را در یک قطعه از پازل بنویسند.در آخر با چیدن پازل ها در کنار یکدیگر شما صاحب تابلویی بزرگ از خاطرات با دوستان و بستگانتان شده اید که با خواندن آنها تمامی این خاطرات که شاید شما آنها را فراموش نیز کرده باشید برای شما زنده خواهد شد. 

تنه ی درخت 
یک تنه ی درخت بی مصرف و تزئینی را تهیه کرده و در قسمتی از باغ عروسی یا باغ تالار عروسی خود قرار دهید. نوشتن یادگاری بر روی تنه درخت تزئينی و بی مصرف می تواند ایده ای جذاب باشد . همچنین بعد از جشن عروسی خود می توانید ان را به عنوان دکور در گوشه ای از منزل خود قرار دهید. 

پوستری فانتزی که نوشته های مهمانان شما می تواند آن را کامل کند.



کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*