انتخاب لباس عروس مناسب مکان عروسیتان

 



مکان عروسیتان را رزرو کرده اید! حالا نوبت به انتخاب و تصمیم گیری در مورد یکی از مهم ترین بخش های عروسی شما یعنی لباس عروس شماست.
پیشنهاد ما به شما این است که مدل لباس عروستان را مناسب محل برگزاری عروسیتان انتخاب کنید. 

- اگر قرار است جشن عروسی شما در یک هتل مجلل برگزار شود معمولا عروسی هایی که در هتل برگزار می شوند بسیار لوکس و تجملاتی هستند. بنابراین شما نیر باید در انتخاب لباس عروس خود دقت کنید. در این صورت سعی کنید لباس عروس خود را دنباله دار انتخاب کنید . سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که روی آن با سنگ های بسیار زیبا کار شده باشد و با تاجی شیک بر سرتان زیبایی لباستان را دوچندان کنید. 

- اگر جشن عروسی شما در مکانی تاریخی برگزار میشود
اگر سعی دارید در یک مکانی تاریخی مراسم عروسیتان را برگزار کنید باید به مدل مو تا کفش عروسیتان دقت به خرج دهید.
لباس عروس که از مهم ترین این گزینه ها بشمار می آید نیز باید با مکان عروسی شما سازگاری داشته باشد. به طور مثال می توانید لباس عروسیتان را ساده و بدون فنر , دارای یقه بسته و از پارچه های دانتل استفاده کنید. 

- در صورتیکه فضایی باز مانند باغ یا باغ تالار را رزرو کرده اید
در اینصورت از پارچه هایی نازک و لخت و همچنین مدل های ماهی استفاده کنید تا در طول شب بسیار راحت باشید. به هیچ وجه در باغ و فضای باز لباس هایی با فنر بزرگ و پف دار انتخاب نکنید. 

- اگر تالار و سالن را برای عروسی خود برگزیده اید
در ایصورت پیشنهاد ما به شما یک لباس عروس با پارچه ای از نوع ساتن یا تور است. زیرا سالن پذیرایی در مقایسه با باغ تالار دارای فضای کوچکتری می باشد و انتخاب لباس عروسی ساده می تواند انتخاب درستی باشد. 

- جشن بعد از مراسم عقد
در اینجور مواقع معمولا تعداد مهمانان کم است و مهمانان درجه یک به جشن دعوت می شوند. در این مراسم ها معمولا شما کمتر حرکت می کنید و بیشتر نشسته اید. بنابراین باید پارچه ای را برای لباس خود انتخاب کنید که کمتر چروک شود یا اصلا چروک نشود. پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه های توری , کرپ و توری ابریشمی و مدل هایی به شکل A وماهی است. است. 

- برگزاری عروسی در کشتی
اگر قرار است جشن عروسیتان را در کشتی برگزار کنید مسلما در مکانی ثابت نیستید بنابراین راحتی لباس عروس شما به دلیل حرکت زیاد گزینه ی بسیار مهمی است. در اینصورت شما باید از پارچه ای بسیار سبک و یا از تورهای بسیار نازک برای لباس عروس خود انتخاب کنید. همچنین سعی کنید لباسی که انتخاب میکنید دنباله نداشته باشد تا مزاحم راه رفتنتان در کشتی نشود.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*