ست کردن لباس عروس با مدل جواهرات

 



جواهرات عروس و لباس عروس مکمل یکدیگرند. در برخی مواقع لباس عروس هرچقدر هم که زیبا باشد یک سرویس و ست کردن نادرست می تواند همه چیز را تغییر دهد.سرویس عروسی خود را حتما مناسب مدل یقه ی لباس عروس خود انتخاب کنید. ما در این قسمت مواردی را آورده ایم تا در انتخاب جواهرات خود دچار اشتباه نشوید 

مدل یقه ی دلبری بسته
اگر مدل یقه لباس شما دلبری بسته می باشد به دلیل بسته بودن کامل قسمت گردنتان , استفاده از گردنبند اشتباه می باشد.
پس از سرویس عروسیتان می توانید تنها از گوشواره ها , انگشتر و دستنبد آن استفاده کنید. همچنین به شما توصیه می کنیم در این صورت مدل موی خود را طوری انتخاب کنید که صورتتان زیاد با موهایتان پوشیده نشود و به دلیل بسته بودن یقه تان گردنتان بلند تر دیده شود.

لباس عروس با یقه ی باز
اگر لباس عروستان دارای یقه ای باز است در اینصورت شما می توانید هر مدل سرویسی را انتخاب کنید. سرویسی ظریف و یا برعکس کار شده با سنگ های درشت...
اما پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویسی کار شده با سنگ یاقوت است. . 
 


لباس عروسی با یقه ی یک طرفه
در لباس عروس هایی با این مدل به دلیل داشتن یقه در یک سمت سرشانه انداختن هر مدل گردنبند اشتباه است و قسمت یقه را بسیار شلوغ می کند. پس پیشنهاد ما استفاده از گوشواره و انگشتر از سرویس عروسیتان است 



لباس عروس با آستین های افتاده
این مدل لباس عروس در سال 95 بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در صورت انتخاب این مدل می توانید از جواهراتی استفاده کنید در آنها از سنگ های درشت استفاده شده باشد تا در قسمت گردن بیشتر خود را نشان دهد. 
 
لباس عروس با مدل یقه قایقی
این مدل لباس عروس بیشتر مناسب اندام های گلابی شکل می باشد. در این مدل لباس چون قسمت یقه آن بیشتری جلب توجه را میکند توصیه ما به شما این است که فقط از انگشتر سرویستان استفاده کنید. زیرا در صورت استفاده از هر نوع گردنبندی قد شما را کوتاهتر از آنچه که هستید نشان می دهد.
در صورت تمایل می توانید از گوشواره بسار ظریف هم استفاده کنید. اما طبق آخرین مد سال در این مدل لباس عروس از گوشواره استفاده نمی شود. بنابراین اگر می خواهید یک عروس مدرن باشید فقط از انگشتر استفاده کنید. . 

لباس عروس با یقه هفت
در صورت انتخاب این مدل لباس عروس بیشترین قسمتی که در شما توجه مهمانانتان را جلب می کند یقه ی لباس عروس شماست. پس توصیه ما به شما استفاده از یک گردنبند بسیار ظریف اما در عین حال ارزشمند و شیک است. هم چنین انداختن دستبند به دو دستتان , حتی به یک شکل. 

لباس عروس با یقه دکلته
در صورت انتخاب این مدل یقه هم مدلی بسیار شیک انتخاب کرده اید و هم انتخاب خودتان را در سرویس جواهرات عروسیتان آسان کرده اید. به دلیل باز بودن سرشانه ها و گردن در این مدل لباس از هر نوع گردنبندی می توانید استفاده کنید. سرویسی ساده و یا کار شده با سنگ های درشت , فرقی نمی کند.


کلمات کلیدی : , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*