چگونگی مدیریت یک عروسی خاص و به یاد ماندنی

 



برای برگزاری یک عروسی خاص و شبی به یاد ماندنی مواردی از قبیل سفره عقد,نورپردازی,میز و صندلی های پذیرایی,آتلیه عروس و بسیاری از موارد دیگر همگی باید به صورت حساب شده و منظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند. 

موردی را از قلم نیندازید
زمانی که شما به یک موسسه تشریفاتی برای خدمات و تشریفات مجالس عروسی خود مراجعه می کنید مدیریت موسسه علاوه بر در نظر گرفتن خواسته های شما که مسلما در اولویت قرار دارند باید شخصیت عروس و داماد را در همین جلسات اول بشناسد و مناسب با سلیقه شان آنها را راهنمایی کند و با راهنمایی هایی صحیح شبی فراموش نشدنی را برای عروس و داماد و مهانان رقم بزند. 

دقیق برنامه ریزی کنید
قبل از مراسم عروسی خود و مراجعه به موسسات تشریفات مجالس خوب فکر کنید و برنامه ای با جزئیات کامل تحویل موسسه تشریفاتی دهید تا انها نیز در برگزاری مجلس عروسی شما چیزی را از قلم نیندازند و تمام نکات ریز را در نظر بگیرند. 

اگر مهمان مجلسی هستید نقشی موثر در برگزاری بهتر عروسی ایفا کنید: 

به موقع در مراسم حاضر شوید
سعی کنید در ساعتی که در کارت دعوت ذکر شده در مجلس عروسی حاضر شوید بخصوص اگر به مراسم عقد هم دعوت شده باشید. 

اگر صاحب مجلس میز پذیرایی مهمانان را بخصوص در نظر گرفته سعی کنید در محل تعیین شده بنشینید . حتما این ترتیب بر اساس آشنایی دوستان و اقوام در نظر گرفته شده. 

به موقع و مختصر با عروس و داماد صحبت و احوال پرسی کنید و در مراسم عروسی معمولا عروس و داماد به دلیل شلوغ بودن سرشان و یا مشغول بودن فکرشان نمی توانند با تک تک مهمانان احوال پرسی طولانی داشته باشند ولی این دلیل بر این نیست که از حضور شما در مجلسشان خوشحال نشدند و غافلند. 

عکس انداختن با عروس و داماد را به بعد از شام موکول کنید 

هدیه دادن را فراموش نکنید
اگر به یک مراسم نامزدی دعوت شده اید پیشنهاد ما به شما برای هدیه به عروس و داماد دسته گلی زیباست. یک سبد گل با ذکر نامتان می تواند هدیه ای مناسب برای جشن نامزدی باشد. 

هنگام شرکت در مراسم عقد ,عروسی و نامزدی لباسی رسمی بر تن کنید. 

طبق برنامه ریزی پیش بروید
جشن عروسی مراسمی است پر از جزئيات و همه ی این موارد باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند با نتیجه کار قابل قبول باشد. یک حرکت پیش بینی نشده و یا یک اشتباه کوچک می تواند تمام برنامه ریزی هایتان را به هم بزند. درست است که این اتفاقات پیش بینی نشده اکثر مواقع وجود دارند ولی مهم این است که موسسه تشریفاتی که مجلس خود را به آن سپرده اید در زمان وقوع این اتفاق ها توانایی مدیریت مجلس را بخوبی داشته باشد.


کلمات کلیدی : , , , , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*