کیک عروسی

 



هر فردی در طول زندگی خود انواع کیک و شیرینی خورده اند ولی این بار با کیک و شیرینی که می خرید با بقیه موارد فرق دارد.
این کیک , کیک عروسی شماست و قرار است کام مهمانان شما را شیرین کند. در این مورد نکات مهمی وجود دارد. 
تعداد طبقات کیک یکی از تفاوت های کیک عروسی با دیگر کیک هاست. قنادها بهترین افرادی هستند که می توانند تعیین کنند که شما با توجه به تعداد مهمانانتان چند کیلو کیک نیاز دارید.
معمولا 100 گرم کیک را برای هر مهمان در نظر می گیرند بطور مثال برای 50 نفر مهمان دارید باید 5 کیلو کیک برای مراسمتان سفارش دهید. 
برای کیک های عروسی معمولا سفارش کیک دو یا سه طبقه را می دهند و کمتر از کیک یک طبقه استفاده می کنند. زیرا کیک یک طبقه ای می تواند نهایت 6 کیلو باشد و برای مراسم عروسی مناسب نیست.
هم چنین برای برای اجرای طرح دلبخواهتان روی کیک باید ورن کیک شما حداقل 3 کیلوگرم باشد.
معمولا مواد مختلفی مانند آناناس , گردو , موز و شکلات در کیک به عنوان مخلفات استفاده می کنند اما میوه هایی مانند آناناس و موز ممکن است در کیک تیره شوند بنابراین بهتر است از انواع شکلات و مغز در کیک استفاده شود. اگر مدل کیکی را انتخاب کردید که در آن گل های طبیعی برای تزئین بکار رفته می توانید از گل هایی استفاده کنید که در دسته گل عروسیتان بکار رفته . 
همچنین گل هایی را انتخاب کنید که برگ های آنها گرد نداشته باشد چون امکان دارد با برش کیک این گردها روی کیک پخش شوند و روی ظاهر و طعم آن تاثیر بگذارد.
یک کیک عروسی به رنگ آبی یا قرمز برای مهمانان خیلی اشتهاآور نیست حتی اگر طعم کیک شما بسیار خوش طعم باشد. معمولا رنگ مناسب و محبوب برای کیک رنگ سفید است با تزئینات رنگی روی آن.


کلمات کلیدی : , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*