رایج ترین اشتباهات در برگزاری جشن عروسی

 



یکی از مهم ترین اتفاق های زندگی هر زوج جشن عروسی آنهاست و همچنین از آن دسته اتفاقاتی که تمامی جزئیات آن مانند نامزدی,عقدکنان,برنامه ریزی های قبل از جشن,تاریخ مراسم عروسی و سایر جوانب آن در ‌ذهن می ماند. اما برخی اوقات در این برنامه ریزی ها اشتباهاتی رخ می دهد که می تواند مراسم عروسی شما را تبدیل به کابوس کنند.
ما در این قسمت چند مورد ازین اشتباهات را آورده ایم تا شما با دانستن آنها از رخ دادن آنها جلوگیری کنید. هم چنین برای جلوگیری از رخ دادن چنین اشتباهاتی می توانید از موسسات خدمات و تشریفات مجالس نیز مشاوره بگیرید. 

ولخرجی در جشن عروسی
شما برای برگزاری عروسی خود نیاز به تالار یا باغ تالار , گرو های موسیقی,گروه عکسی و تصویربرداری,گل فروشی و بسیاری از موارد دیگر دارید.
این موسسات همگی ممکن است پیشنهادهای خوبی به شما بدهند اما حواستان باشد که قبل از عقد قرارداد مشورت داشته باشید و پول خود را صرف چیزهای بی اهمیت نکنید و برای پول خود ارزش قائل شوید. 

برای مخارج ضروریتان هم حساب شده پیش روید
قبل از هر برنامه ریزی باید میزان بودجه خود را مشخص کنید. زیرا در صورت برنامه ریزی نکردن روی بودجه خود ممکن است مقدار زیادی از پولتان را صرف خرید لباس عروس یا کت و شلوار داماد کنید در حالیکه بسیاری از خریدهای شما باقی مانده متوجه شوید که از بودجه تان چیزی نمانده.
برنامه ریزی کردن روی بودجه تان هم به برگزاری جشن عروسی شما کمک می کند و هم تمرینی می شود برای زندگی شما در آینده. 

واقعیت عروسی را فراموش نکنید
جشن عروسی یک اتفاق تکرارنشدنی در طول زندگیتان است. در این اتفاق مهم مراقب باشید که غرق فعالیت های جشن نشوید تا واقعیت جشن عروسی را فراموش نکنید. سعی کنید راجع به تمامی جوانب بخصوص بخش هایی که قرار است برای شما به عنوان خاطراتی ماندگار بماند انرژی بسیاری بگذارید.
هدف شما بر جای گذاشتن خاطراتی ماندگار و فراموش نشدنی باشد نه خستگی فراوان! 

وضعیت آب و هوایی را بررسی کنید
اگر قرار است جشن عروسیتان در فضای باز مانند باغ تالار یا باغ عروسی برگزار شود حتما وضعیت آب و هوایی را چک کنید و اگر قرار است در روز عروسیتان بارندگی و یا خراب شدن هوا را در پیش داشته باشید تمهیدات و تجهیزات لازم را در برای خود و مهمانانتان در نظر بگیرید. 

خستگی و بی خوابی در شب قبل عروسی
ممکن است یک روز قبل از عروسیتان مراسم حنابندان داشته باشید یا با روستان و آشنایان نزدیک یک مهمانی را ترتیب داشته باشد و تتا دیروقت به جشن و پایکوبی وخوشگدرانی بپردازید. که نتیجه آن کمبود خواب , سردرد و خستگی در روز جشن عروسی خواهد بود. بنابراین سعی کنید در شب قبل عروسی به موقع بخوابید و خواب کافی را داشته باشید تا در روز انرژی لازم را داشته باشید. 

در پذیرایی مهمانان کوتاهی نکنید
یک میزبان خوب میزبانی است که مهمانان را در مرکز توجه توجه قرار دهد.مهمانان همیشه به رفتارهای و عکس العمل های شما توجه می کنند بنابراین سعی کنید همواره لبخند بر لب داشته و به مهمانانتان احترام بگذارید. به خدمه های باغ تالار یا سالن عروسی بسپارید که مهمانان را زیاد در انتظار نگذارند و در پذیرایی کوتاهی نکنند.به آنها سفارش کنید که شام را به موقع سرو کنند زیرا هیچ چیز بدتر از پذیرایی مهمانان با غذای سرد شده نیست.


کلمات کلیدی : , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*