عروس خانم ها بخوانند

 



می توان گفت که روز عروسی هر شخصی یکی از به یاد ماندنی ترین شب ها برای اوست. ماشین عروس,لباس عروس,آرایشگاه عروس و بسیاری از موارد دیگر همگی کنار یکدیگر یک شب فراموش نشدنی را برای عروس و داماد رقم میزنند. همه انتظار دارند که جشن عروسیشان با شکوه و زیبا برگزار شود پس مسلما با تدارکاتی که برای روز عروسی دیده شده طبیعی است که استرس و دلهره از چند روز قبل از عروسی به سراغتان آید.
ما در این قسمت نکاتی را آورده ایم تا با در نظر گرفتن آنها جشن عروسی خود را به یکی از زیباترین شب زندگیتان تبدیل کنید 

خود را درگیر جزئیات عروسی نکنید
توجه بیش اندازه به جزئیات عروسی و درگیر کردن خود با آنها می تواند باعث آشفتگی شما در روز عروسیتان شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از دوست یا فردی از بستگان یا خانواده خود تقاضا کنید تا مسئولیت جزئیات مراسم شما را به عهده بگیرد. زیرا ممکن است شما به دلیل آشفتگی و استرس زیاد بسیاری از موارد را نیز فراموش کنید. 

افکار منفی را در شب عروسیتان از خود دور کنید
اگر آرایشم آنطور که میخواهم نشود,اگر پذیرایی مهمانان درست صورت نگیرد,اگر مشکلی برای لباسم پیش بیاید و ... این تصورات منفی را که فقط موجب آزار خودتان می شود را از خود دور کنید. این افکار شما می تواند بر اطرافیان و همسر شما نیز تاثیر منفی بگذارد. پس فقط به این فکر کنید که این شب قرار است یک شب به یاد ماندنی و بسیار خاص برایتان باشد و همه چیز به بهترین شکل ممکن برگزار می شوند. 

آرامش خود را در روز عروسیتان حفظ کنید
تشریفات عروسی و خدماتی که قرار است در مراسم عروسیتان ارائه شوند ممکن است در عروس و داماد دلهروه و دلواپسی ایجاد کند. اما شما می توانید با تصور یک جشن عروسی زیبا و باشکوه لبخند را روی صورت خود نقش دهید و تاثیر مثبت آن را در خودتان ببنید.


کلمات کلیدی : , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*