تم گل در جشن عروسی

 



بکار بردن گل در بخش های مختلف عروسی می تواند عروسی شما را به یک عروسی بسیار مجلل و با شکوه تبدیل کند. متظور از بکار بردن گل در تزئینات عروسی فقط در تزئینات اتاق عقد و سالن نیست . راه های دیگری هم برای بکار بردن گل در مراسم عروسیتان وجود دارد که در اینجا چند نمونه از آنها را برایتان آورده ایم: 

کاپ کیک های کوچک با تزيین خامه ای گل 
اگر قرار است به جای سفارش یک کیک بزرگ برای مراسم عروسیتان کاپ های کوچک را جایگزین آن کنید می توانید تزئین این کاپ کیک های کوچک را با شکوفه های کوچک و رنگی انجام دهید که این کار هم علاوه بر زیبایی تاثیر فوق العاده ای در طعم کیک نیز دارد. 

نوشیدنی های رنگی و فانتزی 
انواعنوشیدنی ها با توجه به فصل برگزاری مراسم در پذیرایی عروسی ها سرو می شود که شما می توانید برای اینکه میزهای پذیرایی مهمانانتان زیباتر جلوه کند گلبرگ هاب خوراکی را را داخل آنها ریخته و بگذارید یخ بزنند. سپس آنها را داخل لیوان ها بیندازید تا علاوه بر زیبایی نوشیدنی های مهمانان نیز خنک شوند. 

کیک عروسی با تزئینات گل 
اگر تصمیم دارید کیک عروسیتان را با گل های مختلف تزئین کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از گل های طبیعی به جای گل های مصنوعی استفاده کنید.هم چنین از گل هایی استفاده کنید که ماندگاری بالایی دارند.


کلمات کلیدی : ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*