در انتخاب رنگ ها دقت کنيد

 



در انتخاب رنگ ها دقت کنيد 

با اجتناب از اين گونه اشتباهات بهترين رنگ را براي تم عروسي خود انتخاب کرده و جشن عروسيتان را بدون کوچکترين نقص در انتخاب رنگ ها برگزار کنيد. 

نکته اول:از چندين رنگ مختلف استفاده نکنيد
اين نکته را فراموش نکنيد که رمز يک عروسي شيک ,سادگيست.پيشنهاد ما به شما انتخاب سه يا نهايت چهار نوع رنگ براي تزئينات مختلف جشن عروسيتان مانند سفره ي عقد , ميزهاي پذيرايي و ديگر موارد است. 

نکته دوم:رنگ هاي مد روز را انتخاب نکنيد
ممکن است بسياري از طراحان مد هر رنگ مد شده در سال را به عنوان بهترين رنگ به شما پيشنهاد دهند اما ما به شما مي گوييم که کمي از مد فاصله گرفته و به سليقه ي خودتان اکتفا کنيد زيرا اين رنگ ها همگي در فيلم و عکس هاي عروسي شما ثبت شده و سالها براي شما خواهد ماند. پس رنگي را انتخاب کنيد که نه تنها در آن سال جاري بلکه در سالهاي بعد از آن نيز شيک و مناسب جشن عروسي باشد. 

نکته سوم:استفاده از رنگ هاي غليظ و پر رنگ
اين نکته را فراموش نکنيد که چشم شما و مهمانانتان نياز به آرامش دارد و سعي کنيد رنگ هاي تقريبا ملايم تري را براي تزئينات عروسيتان بکار ببريد . اما اگر اصرار داريد که از رنگ هاي تند مانند نارنجي در دکوراسيون عروسي خود استفاده کنيد حتما يک رنگ مات و ملايم مانند خاکي در کنار آن بکار ببريد تا منظره اي چشم نواز براي مهمانانان ايجاد کنيد.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*