این ۴ خطا را در برگزاری عروسی خود انجام ندهید

 



به اندازه مناسب برای لباس عروس خود خرج کنید
مسلما انتخاب لباس عروس یکی از مهم ترین بخش های عروسیتان است. ممکن است که همیشه خود را در لباسی گران و خاص تصور کنید اما این درست نیست که به هر قیمتی که شده یک لباس عروس مارک دار و گران را بر تن کنید. زیرا در این صورت باید از دیگر موارد عروسی خود مانند سرویس عروسی,گروه موسیقی,محلی که برای عروسی خود انتخاب میکنید صرفه جویی کنید. پس عاقلانه تصمیم بگیرید و با هزینه ای مناسب لباسی شیک بر تن کنید. 

هماهنگ کردن تمامی تزئینات عروسیتان با انتخاب یک گل
در برخی مواقع عروس خانم ها یک نوع گل را می پسندند و می خواهند که تمامی تزئينات جشن عروسیشان را با نوع و رنگ آن گل هماهنگ کنند. در این صورت ممکن است گلی را که انتخاب کرده اید ,گل آن فصلی که عروسیتان قرار است برگزار شود نباشد و مجبور شوید هزینه ی زیادی را بابت تزئینات پرداخت کنید. 

بعد از قطعی شدن تاریخ مراسم عروسیتان اقدام به دعوت مهمانان کنید
هیچ وقت تا زمانی که تمامی جزئیات عروسی شما بطور کامل مشخص نشده کارت دعوت را برای مهمان هایتان نفرستید زیرا در این صورت اگر به دلایلی مراسم عروسیتان لغو شود می بایست مجددا کارت دعوت تهیه کرده و برای مهمانانتان ارسال کنید. 

دیگران را از جزئیات عروسیتان با خبر نکنید
درباره ی عروسی خود و جزئیتان آن راز دار باشید و اجازه ندهید که کسی از آشنایان یا بستگانتان از همه چیز عروستان با خبر شوند زیرا در این صورت احتمال دخالت های بی جای آنان در مراسم عروسیتان وجود خواهد داشت.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*