بکار بردن مروارید

 



وجود تناسب رنگی بین لباس عروس و مروارید
شما می توانید با استفاده از یک رشته مروارید به لباس عروس خود جذابیت بخشیده و نمای آن را چندین برابر کنید. عروس خانم هایی که پوست روشن دارند می توانند از مروارید های گلبهی رنگ استفاده کنند. اما مرواریدهای کرم رنگ یا شیری رنگ را هر عروس خانمی با هر رنگ مو و پوستی می توانند استفاده کند. 

همخوانی جواهرات شما با مروارید
اگر در لباس عروس شما مروارید سفید بکار رفته است سعی کنید جواهرات خود را به رنگ سفید یا نقره ای انتخاب کنید. اما اگر مروارید گلبهی در آن بکار رفته توصیه می شود که از جواهرات زرد استفاده کنید. هم چنین اگر مرواریدهای بکار رفته کرمی رنگ هستند می توانید هم از طلای سفید و هم طلای زرد استفاده کنید. 

خلاق باشید! با مروارید سبکی جدید خلق کنید
کیف عروسیتان را با مروارید طراحی کنید.می توانید کیف فلزی تهیه کرده و روی آن را با مروارید تزئين کنید. همچینین می توانید دسته ی کیف خود را بطور کامل با مروارید بپوشانید. 

دنباله لباستان را فراموش نکنید
شما می توانید تور سر خود و همچنین دنباله لباس عروس خود را با مروارید تزئین کنید. این ایده در زیبایی لباس عروس شما تاثیر بسزایی دارد. 

ایده ی تم مروارید
می توانید از ریسه های مروارید در کیک عروسی و سفره ی عقد خود استفاده کیند. همچنین می توانید در تزئينات میزهای پذیرایی مهمانان از ریسه و دانه های مروارید استفاده کنید 

مروارید را در جواهرت خود بکار ببرید
اگر قرار است جواهرات شما سفارشی آماده شوند می توانید در طراحی آن دانه های مروارید را بکار ببرید . این ایده می تواند جواهرات شما را تبدیل به جواهراتی خیره کننده کند. و یا بطور کامل گردنبند عروسیتان را مروارید انتخاب کنید.


کلمات کلیدی : , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*