باغ تالار , تالار پذيرايي , باغ عروسي

 



در هر فصلي که قرار است مراسم عروسيتان برگزار شود به سيستم گرمايش و سرمايش مکان عروسي توجه کنيد.
اگر قرار است جشن عروسيتان در دو مکان برگزار شود بايد مي بايست دو مکان را نزديک به يکديگر انتخاب کنيد تا با مشکلاتي همچون کمبود وقت مقابله نشويد
بعد از مشخص شدن تعداد ميهمانان محل برگزاري عروسيتان را انتخاب کنيد.
به دنبال مکاني براي عروسي خود باشيد که که پارکينگ اختصاصي براي ميهمانانتان را داشته باشد.
هنگام انتخاب محل برگزاري عروسي به بهداشت و تميز بودن روميزي ها,راحتي صندلي ها,سرويس هاي غذاخوري و … دقت کافي را داشته باشيد.
هنگام سفارش منو,غذاها را مناسب با طبع هاي مختلف سفارش دهيد زيرا در مهمانان شما اشخاصي با سنين متفاوت و طبع هاي گوناگون وجود دارد.
در صورتيکه مراسم عروسيتان در فصل تابستان برگزار مي شود حتما براي ميهمانانتان در چندين طعم مختلف آبميوه سفارش دهيد تا پاسخ گوي سلايق مختلف مهمانانتان باشيد.همچنين اگر قرار است در فصل زمستان مراسم عروسيتان برگزار شود مي توانيد شيرکاکائوي گرم و يا نسکافه را براي پذيرايي مهمانان خود انتخاب کنيد.
کيفيت غذاي عروسي از مهم ترين مواردي است است که برگزاري مراسم عروسي ايد به آن توجه کرد.کيفيت غذاي جشن عروسي و تنوع آن تنها نکته اي است که براي مهمانان شما حائز اهميت است.
تزئينات محل برگزاري عروسي مانند گل آرايي تالار پذيرايي,باغ تالار و یا باغ عروسي,روميزي ها و صندلي ها,جايگاه عروس و داماد و … که بهتر است همگي اين موارد با رنگ دسته گلتان هارموني داشته باشد.بطور مثال اگر دسته گلتان داراي رزهاي قرمز است بهتر است رنگ سرويس ها و روميزي ها نيز به رنگ قرمز باشند.شما ميتوانيد مامي اين کارها را با ديگر تزئينات سالن عروسيتان هماهنگ کنيد . هم چنين اگر وقت کافي را براي کارهاي تزئيني داريئ مي توانيئد تمامي اين تزئينات را با نظارت خودتان انجام دهيد.


کلمات کلیدی : , , , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*