عروسی لوکس

 



مسلما برای هر عروس و دامادی چگونگی برگزاری مراسم و هم چنین تشریفات مجالس بسیار مهم است.ازین رو در این قسمت نکاتی را برای برگزاری عروسی لوکس و مجلل آورده ایم تا به هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عروسیتان کمک کنیم:

1- استفاده از نور سفید
استفاده از نور سفید به عنوان پس زمینه کاری بسیار ساده و آسان می باشد که می تواند باعث شود مراسم شما بسیار باشکوه تر به نظر برسد.

2- بکار بردن روبان
می توانید از روبان های بلند به جای روکش های صندلی استفاده کنید و با گره ای در پشت صندلی ها جلوه ای زیبا به صندلی ببخشید.هم چنین روبان در مقایسه با روکش بسیار ارزان تر هم میباشد.

3- قراردادن آبنما
قرار دادن آب نما در ورودی باغ تالار حرکتی بسیار جذاب خواهد بود.هم چنین صدای آب باعث خواهد شد تا میهمانان شما احساس آرامش بیشتری کنند.

4- منوی غذا
انتخاب غذا و نحوه ی چیدمان آنها بروی میزهای پذیرایی جلوه ی خاصی را به جشن عروسی شما میبخشد.بنابراین سعی کنید منوی با انواع خوراکی های ریز و درشت انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به میزهای پذیرایی ببخشید.

5- بکار بردن شمع در دکوراسیون
سالنی با نور کم به همراه تعدادی شمع روشن در ابتدای ورود عروس و داماد می تواند فضایی کاملا رمانتیک و عاشقانه را در جشن عروسی شما ایجاد کند.

6- کلیپ عروسی
از گروه عکس برداری خود بخواهید تا کلیپی از عکس های روز عروسی خود و یا حتی از عکس هایی که قبل از عروسی با همسرتان دارید آماده کنند تا در شب عروسی برای مهمانان پخش شود.مطمئن باشید مهمانان شما از دیدن عکس های شما لذت خواهند برد.

7- گل آرایی
بکاربردن دسته گل هایی بزرگ و زیبا در ورودی باغ تالار می تواند بسیار چشم نواز باشد.این ایده باعث می شود تا مهمانانتان دکوراسیون مراسم شما هرگز از یاد نبرند.


کلمات کلیدی : , , ,

نوشتن يک نظر

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*